تاریخ : يكشنبه، 28 مهر ماه، 1398
موضوع :

خدمت به عاشقان ابا عبدالله الحسین موجب خیر و برکت برای استان کرمانشاه است

 

نماینده ولی فقیه در سازمان امور عشایر ایران گفت: بازگشایی مرز خسروی و خدمت به مشتاقان و ارادتمندان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بی شک موجبات برکات و خیر برای این استان خواهد بود .

 

 

 

 

 

 



به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه   حجت الاسلام کاشی نماینده ولی فقیه در سازمان امور عشایر ایران در دیدار با مدیر کل و معاونین اداره کل امور عشایر استان با برشمردن برکات خدمت به زائران اربعین حسینی تلاش مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه را در این خصوص ستودنی عنوان و خاطر نشان کرد بازگشایی مرز خسروی و خدمت به مشتاقان و ارادتمندان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بی شک موجبات برکات و خیر برای این استان خواهد بود .


وی حضور و تقدیم نذورات توسط عشایر استان را نمونه ای دیگر از ابراز وفادارای این عزیزان به نظام و امام راحل و اسلام عزیز عنوان کردو گفت : تلاش و همکاری در انجام اموری مانند اربعین تضمین کننده تعالی و موفقیت اهداف مقدس همه شهیدان و اولیاء خداست.

حجت الاسلام کاشی با برشمردن خدمات نظام و آرمانهای امام راحل ، کنگره بزرگ اربعین را پایه گذار حضور امام زمان (عج)و حکومت جهانی ایشان عنوان و ابراز امیدواری کرد، دنیا به این حرکت جهانی بپیوندد .

 محمدی مدیر کل امور عشایر استان  نیز گزارشی از روند خدمات رسانی در برنامه اربعین امسال و دیگر برنامه های اداره کل جهت خدمات رسانی به عشایر ارائه کرد.




منبع این مقاله : :اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه
آدرس این مطلب : http://ashayer-ks.gov.ir/85/خدمت-به-عاشقان-ابا-عبدالله-الحسین-موجب-خیر-و-برکت-برای-استان-کرمانشاه-است/