تاریخ : ، -78 فروردين ماه، -621
موضوع :

شرکت عشایر غیور در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی

حضور پرشور جامعه عشایری استان در راهپیمایی گرامیداشت حماسه ۹ دی 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور اقشار مختلف مردم فهیم کرمانشاه و با شرکت پرشور جمع کثیری از عشایر غیور این مرزداران بی ادعا  در محل مسجد جامع کرمانشاه برگزار گردید .
 


به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، اقشار مختلف مردم و مسئولان استان در سالروز گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور در مسجد جامع کرمانشاه بار دیگر با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری تجدید بیعت کردند.
مردم همچنین با سر دادن شعارهای «فتنه گر بی غیرت ننگت باد - نوکر آمریکایی شرمت باد»، «فتنه گر فتنه گر، دشمن دین خداست» و «مرگ بر فتنه گر و مرگ بر منافق» انزجار خود را از فتنه گران ابراز کردند. 
حشمت الله قنبری کارشناس مسائل سیاسی که سخنران ویژه این مراسم بود، گفت: تا امروز تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با شفافیت و روشنی به دوست و دشمن نشان داد که در نظام انتخاباتی و مکانیزم انتخاباتی کشور امکان تقلب وجود ندارد.
وی افزود: این حرف غلط و بی اساس را از همان اول انقلاب دشمن شروع به صحنه‌سازی کرد که ممکن است اسمی داخل صندوق برود شخص دیگری بیرون بیاید لذا اندیشه تقلب و انتشار آن یک فکر بی اساس از دشمن بود.
این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: مبنای جریان فتنه نهم دیماه سال ۸۸ دفاع از فلان خط و یا رئیس جمهور نبود بلکه بر این بود که اگر موفق شدند راه برای نقشه‌های شومشان باز خواهد شد و آن‌ها را عملی می‌کنند.
قنبری افزود: امروز همان فتنه با اشکال دیگر در جامعه وجود دارد و طوری وانمود می‌کنند که انگار هیچ کاری در کشور انجام نمی‌شود و به دنبال ضعیف کردن مردم هستند.
وی گفت: ایران امروز هرگز با ایران سال ۵۷ و دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست آن روز ایران در حصر خانگی قرار داشت و امروز به عنوان پرچمدار انقلاب اسلامی تا کرانه‌های مدیترانه را تحت پوشش خود قرار داده است.
همچنین نظیر این مراسم در سایر شهرستان‌های استان هم برگزار شد.




منبع این مقاله : :اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه
آدرس این مطلب : http://ashayer-ks.gov.ir/44/شرکت-عشایر-غیور-در-مراسم-گرامیداشت-حماسه-9-دی/