اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه
تبریک مدیر کل به مناسبت روز روابط عمومی

تاریخ : چهارشنبه، 27 ارديبهشت ماه، 1402   موضوع :

مهندس رضایی مدیر کل :

روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی و بعنوان سرمایه ای ارزشمند محسوب می شود.

 

 

 

 

مهندس رضایی مدیر کل امور عشایر استان در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

"ن وَ اَلْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی

سلام علیکم

۲۷اردیبهشت ماه روز جهانی  ارتباطات و روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون آن در دنیای ارتباطات و یکی  از ارکان تاثیر گزار در مسیر تعالی هر سازمان است.

روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی و بعنوان سرمایه ای ارشمند محسوب می شود. در دنیایی که بشر امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی. شفافیت است  و همه ی ابزارها و دانش بشری  برای رسیدن به این دو عنصر مهم به کار گرفته می شود. سرمایه ارزشمند روابط عمومی است که می تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها، در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سارمان  نقش آفرینی کند.

اینجانب بر خود لازم میدانم فرارسیدن ۲۷اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات ، صاحبان اندیشه و قلم علی الخصوص همکاران عزیز خود در روابط عمومی مجموعه عظیم جهاد کشاورزی و اداره کل امور عشایر استان ، تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مد) برای این عزیزان مسئلت می نمایم.

علی جعفر رضایی

مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه

منبع این مقاله : اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه

http://ashayer-ks.gov.ir/

آدرس این مقاله :
http://ashayer-ks.gov.ir/110/تبریک-مدیر-کل-به-مناسبت-روز-روابط-عمومی/